Trött idag.

Idag så har jag varit enormt trött, jag somnade till en stund mellan halv sex och kvart i sju. Vet inte om det är kroppen som samlar krafter till förlossningen eller om jag bara är sliten i allmänhet. För övrigt så har jag inte gjort så mycket idag förutom att göra klart headern till Jackie. Sen har jag bara tagit det lungt. Det kan även vara vädret som gör mig så trött för jag känner redan nu att jag skulle vilja krypa ner i sängen och stänga ögonen. Kanske passar på att göra det eller så blir jag uppe en stund till. Hoppas i alla fall att ni alla läsare har haft en bra dag idag och får en fortsatt trevligt kväll :)

Kommentarer
Linda

aha ok :) själv har jag haft lågt sittande mage hela tiden så den kommer antagligen inte sjunka längre ner. men zebra ränderna lär ju dyka upp sista månaden när magen växer som värst ändå. ingen i släkten har klarat sig i från det så de lär ju knappas jag heller. ne absolut kommer ju nått så underbart av det hela så detta lär man glömma fort!

2010-08-08 | 23:06:45 BLOGG: http://tavlingstipsarna.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: