Trött som attan vad är det för fel?

Jag förstår inte idag har jag varit ännu tröttare än vad jag var igår. Börjar fundera på vad det kan vara för fel, men troligen så är det bara vädret hoppas jag på. Men vi ska till barnmorskan på Fredag så får se om hon hittar något avvikande då. Sambon åkte iväg till affären nyss för att köpa något att dricka åt mig så jag får i mig vätska i alla fall och sen ska vi väl titta på Segemyrh på 4:an och sen funderar jag starkt på att gå och lägga mig så sliten känner jag mig. Men kanske inte är så konstigt när jag går in i vecka 38 imorgon då kan ju faktiskt lill tjejen komma när som hellst och det känns så spännande.
men det här inlägget blir nog det sista för idag men ni får en uppdatering imorgon igen. Ha det så jätte bra så länge alla läsare och sov så gott sen.
Kram
Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: