Vad glad jag blir :)

Jag blir så glad när det är så många som kommenterar mina inlägg och jätte roligt är det att så många är med och gissar på när lilltjejen kommer att komma till världen. Igår så vart det ingen bra uppdatering alls för vi hade fullt upp hela dagen, vi var till barnmorskan först, sen arbetsförmedlingen och efter det så handlade vi och sen när sambon hade åkt till jobbet så vilade jag hela kvällen för jag har känt mig helt slut.
Men vad är det dom brukar säga? Bättre sent än aldrig så ni får en liten uppdatering nu istället, inte för att jag har så mycket roligt att skriva om känner jag. Det händer inte så mycket just nu eftersom att jag mest vilar och tar det lungt så dagarna består av sängläge framför tv:n eller datorn.
Men ni får i alla fall veta att jag lever och mår bra och det är huvudsaken, men det kommer nog bli roligare att följa min blogg efter att lilltjejen har kommit då det händer lite mera om dagarna.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: