Vad less man kan bli ibland

Eftersom att jag var så trött igår och sov bort nästan hela dagen/ eftermiddagen så har jag hur mycket energi som hellst just nu. Jag har så mycket energi så jag skulle kunna storstäda hela huset känns det som. Inte direkt någon idé att gå och lägga sig just nu känns det som. Men sambon skulle upp vid åtta imorgon så kanske om jag är vaken då att jag springer ner och kokar lite kaffe åt honom och ger honom frukost på sängen och sen kanske man kan ta en lång morgon promenad. Det skulle vara mysigt. Åhh vad jag fick lust att gå ut och gå nu men vill inte gå ut och gå själv i mörkret, sen ska jag inte vara ute och springa mitt i natten heller. Men blir så rastlös av att bara ligga still och inte ha något att göra. Men får se, kanske sätter jag mig och spelar lite Mario party eller så fortsätter jag titta på tv.
Och nu är det snart ljust ute och då blir det ännu svårare att somna. Jaja sånt är livet, jag sov som sagt länge igår så jag har bara mig själv att skylla.
Men nu ska jag hitta på något att göra ha det så bra så länge alla läsare så hörs vi senare :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: