Vaken och uttråkad "/

Ja nu är klockan snart fyra och jag är fortfarande vaken, vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med. Just nu går Simpsons för fullt på tv:n här i sovrummet men det är avsnitt som jag redan har sett en massa gånger. Jag längtar verkligen i massor tills vi får hem våran boxer så vi kan ha lite kanaler här i sovrummet också. Har jag sagt det förresten? Nej det tror jag inte vi har beställt en boxer som vi ska ha i sovrummet och så kopplar vi in den i en väggantenn så slipper vi dra en sladd hela vägen från vardagsrummet på nedervåningen. Och så får vi lite flera kanaler här i sovrummet vilket ska bli roligt.
Men tyvärr så hjälper inte det mig just nu, jag har verkligen super tråkigt. Jag har gått igenom alla sidor som jag har och läst alla bloggar som jag följer och lägga mig ner och sova är uteslutet eftersom att jag inte är ett dugg trött än och då vet jag hur det blir. Då kommer jag bara ligga och vända och vrida på mig så då är det bättre att vänta tills jag känner mig trött.
Nej senare idag så blir det till att ladda hem lite nya filmer så man har något att titta på, fast det beror på om de filmer som jag vill ha finns med svensk text. Med min tur så finns det säkert inte men man kan ju göra ett försök i alla fall och se vad man hittar för roligt. :)
Nej nu ska jag ta och titta lite mera på Simpsons och lägga huvudet på kudden och hålla tummarna på att jag blir trött snart och kan sova.
Sov så sött alla läsare där ute.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: