Nattuggla..

.. Ja det är som vanligt mina två älsklingar ligger och sover som två stockar och här sitter jag pigg som bara den och tittar på tv. Jag borde försöka gå och lägga mig men jag känner mig hur pigg som hellst så det känns lite meningslöst.
Dagen igår var bra, Jonas jobbade till klockan tolv och jag sprang runt här hemma och plockade och Moa sov till största delen. Hon har åkt på feber efter sprutorna stackarn så nu är det lite extra gnälligt och hon sover lite extra men det är bra att hon sover bort febern så hon slipper vara vaken och må konstigt i kroppen.
Nu under natten så har jag klickat hem lite julklappar en till Jonas och en till Moa och jag blev riktigt nöjd med don, hoppas dom blir lika nöjda.
Och jag har haft en trevlig pratstund med Veronica när jag var ut och tog ett bloss, skönt att ha lite tjejsnack det behövs ibland. Ser fram emot turen till Stockholm i Mars då Moa och jag ska hälsa på Veronica och Leo och bo där några dagar och då har Moa vuxit på sig lite och det går lite lättare att åka tåg med henne så långt.
Vet inte riktigt vad mera jag ska hitta på att skriva om, jag har så mycket jag vill skriva om men när jag sätter mig vid datorn så är det som bort blåst. Men det är kanske inte så konstigt heller när klockan är halv 2 på natten.
Nej nu ska jag ta och krypa till sängs tror jag.
Godnatt och sov så gott!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: