Sprutor imorgon!

Imorgon så ska vi till BVC för att Moa ska få sina 3 månaders sprutor, jag hoppas verkligen på att det går bra och att hon inte blir sjuk efteråt. För det är inte själva sprutan som jag är rädd för, det vet jag att hon kommer att klara av galant för hon är en sån duktig tjej men det är som sagt biverkningarna som jag inte ser fram emot.  Och med tanke på att hon har 2 tänder som har spruckit upp och inte har fått någon feber av dom så antar jag att det kommer bli lite mycket för hennes lilla kropp på en gång. Men man får ladda upp med alvedon så ska det nog gå bra.
Men det ska bli spännande att se hur mycket hon har gått upp och hur lång hon har blivit. Jag tycker att hon växer för varje dag som går.
jag får uppdatera imorgon och tala om hur mycket hon har vuxit och hur det gick med sprutorna!

Kommentarer
Veronica, Mamma till Leo ♥

Det kommer gå bra gumman <3

2010-12-08 | 03:16:06 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: