Härlig dag!

Idag så är det jätte fint väder och bara -5 grader ute. Jonas är ute och skottar av taken och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, så jag tänkte passa på att skriva lite blogg. Funderar på om man skulle ta en promenad lite senare idag med tanke på att jag är ledig tills på Onsdag nästa vecka så blir det inte så mycket röra på sig.
Sen borde jag göra ett rus och dammsuga och diska upp lite också.
Gud vad tiden går fort imorgon så går jag in i en ny vecka, vecka 14 redan. Förstår inte vart tiden tar vägen, men det är väl för att jag har fått börjat jobba nu skulle jag tro Och jag trivs jätte bra. Får hoppas på att jag orkar jobba länge och inte får allt för stor mage, så kan man höja föräldra penningen också.
Igår hade vi sån lyx så Jonas köpte kina mat och gud var gott det var lär jag säga.Det måste vara över ett halvår sen jag åt det sist.
Nu vet jag inte riktigt vad mera jag ska skriva men jag kanske slänger in ett inlägg senare idag igen.
Ha det så bra alla läsare så hörs vi!

Kommentarer
Malin - Mamma till Ebba <3

Tyvärr gummsan så höjs inte föräldrapenningen ett dugg om man inte har haft en fast tjänst i 1 år innan man får bebis. Tråkigt med sant. =( Hoppas att det är bra med dig och lillknodd i magen! =)

2010-02-12 | 21:25:29 BLOGG: http://maliiingustavsson.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: