Jobb imorgon.

Nu ligger jag och tar det lungt i soffan och vilar upp mig inför jobbet imorgon Det är bra jobbigt att jobba inom vården när man är gravid, det känns verkligen att man jobbar för "två". Men jag tänker jobba så länge jag orkar i alla fall. Tänker inte skriva ett så långt inlägg just nu för jag ska snart titta på halv 8 hos mig. Men tänkte lägga upp en bild på en till teckning som jag har ritat till barnkammaren idag och en ny bild på magen.




Bilden som jag ritade idag



Magen framifrån vecka 14, 13+3



Magen från sidan



En till bild på magen.

Så mina kära läsare nu ska jag titta på halv 8 hos mig. Och sen blir det äta lite och sen sova eftersom att jag jobbar 7-3 imorgon och ska deligeras :)
Men ni får sova så gott och ha det så bra.
Kramar


Kommentarer
X-Svärmor

Va fina tavlor det kommer att bli.....å magen den växer ser ja......=)

2010-02-10 | 06:11:21 BLOGG: http://URL




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: