Måndag igen och strålande sol!

Idag är det Måndag och solen skiner, känns så skönt att äntligen få se lite hopp om våren. Idag så är Jonas och inskolar sig på hemtjänsten i Kramfors, fast inte på samma hemtjänst som mig utan vi jobbar på motsatta sidor av stan. Hoppas det går bra för honom.
Idag har jag inte gjort något vettigt alls än men jag tänkte göra ett russ efter att jag har skrivit klart det här inlägget. Nu har jag gått in i vecka 14, jag har gått 13+2. Vad tiden går fort lär jag säga.
Och med tanke på att det var så fint väder idag så började kreativiteten flöda i mig så jag ritade en bild som jag tänker rama in och sätta över barnsängen sen. Jag ska lägga upp lite bilder på det jag ritade idag och på saker som jag har ritat förut.
Som sagt efter det här inlägget så ska jag ta och ringa min mamma, sen så ska jag diska, dammsuga och elda lite. Sen är jag väldigt sugen på att baka bullar men måste titta så att vi har allting som behövs hemma först.
Och våra katter börjar nog släppa sin vinterpäls nu för det är katthår överallt *suck* men så är det att ha långhåriga katter.
Nu ska ni få lite bilder att vila ögonen på :)



Solen lyser utanför vårat köksfönster. Mysigt!



Såhär kära läsare ser jag ut idag

Lite skisser som jag har gjort:



Ett öga



En ölburk



En snabbt ritad hundvalp



Min blivande tattuering som jag ska ha på vänster underarm

Bilder i färg:



En bild som jag ritade till Jonas




Bilden som jag ritade idag som jag ska sätta över barnsängen

Och nu ska ni få en bild på hur vårat svarta lakan ser ut efter att katterna har varit i närheten av det *suck*



Vacker syn eller hur? INTE!!

Nu ska jag ta och runda av och göra något vettigt. Men jag måste slänga in ett grattis åt min nära vän Amanda som fyller 20 idag :D hoppas du får en bra dag gumman.
Men ni får ha det så bra alla läsare.
Puss och kram

Kommentarer
Sandra-isabellesmamma+ gravid

Hoppas allt är bra med dig =) . mysigt när magen växer å de.. snart dags för en ny magbild väl;) hihi , när var det ni skulle på rul? =)

2010-02-08 | 15:49:45 BLOGG: http://mammatillisabelle.blogg.se/
Ex-svärmor

Vilka fina bilder....blir fina barn tavlor....=)

2010-02-08 | 15:57:18 BLOGG: http://URL
Jessi

Vi ska på ultraljud den 16 Mars :D

2010-02-09 | 10:33:38




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: