Min lediga dag :)

Igår vart man väckt av telefonen klockan 20 i 7 på morgonen och fick jobba 7-4 och sen när jag kom hem så fanns det massa energi kvar så jag städade fram tills klockan halv 9 ungefär. Är riktigt stolt över mig själv. Och idag så har jag också städat lite, plockat med det mesta, diskat och kört en maskin tvätt och sen vid klockan 8 så ska jag laga en gryta med potatis till Jonas och göra en låda som jag kan ha med mig till jobbet imorgon eftersom att jag jobbar 7-4 imorgon också och på Torsdag. Mycket jobb blir det men det är skönt att ha något att göra så att tiden går lite fortare, men jag var så osmidig igår så att jag lyckades få en nerv i kläm i handleden så det strålar ut i hela handen så nu får man gå med bandage men man ska inte klaga det finns folk som har det värre.
Måste ta och lägga upp en ny bild på min mage och det fina besöket vi hade tidigare i veckan :)



Magen vecka 16



Magen igen



Det fina besöket vi hade här i veckan, Bittens hund :)



Å Baloo igen. :)

Idag så är det Jonas som jobbar och sliter som sagt, han ska jobba till klockan 9 men det går bra det också. Men nu ska jag snart gå och hänga upp tvätten som är klar men jag skriver ett inlägg i veckan igen. Ha det så bra alla läsare så hörs vi.

Kramar

Kommentarer
I-M

Vilken mage...snart är den större än min.....fina panel gardiner du har.....vilken söt vovve....dä ser ut å vara golden/labbe å nå annat....ha dä bra med magen å Jonas....kram kram.....;o)

2010-02-24 | 06:58:32 BLOGG: http://URL
Anonym

Vilken mage...snart är den större än min.....fina panel gardiner du har.....vilken söt vovve....dä ser ut å vara golden/labbe å nå annat....ha dä bra med magen å Jonas....kram kram.....;o)

2010-02-24 | 06:59:34




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: