Imorn så blir det jobb!

Imorgon så ska jag jobba, dom ringde mig från bemmaningen i Kramfors i förrgår och frågade om jag var intresserad av att jobba och sen igår så ringde chefen från hemtjänsten och frågade om de fick använda mig som vikarie och det var ju självklart. Ska upplysa mina läsare om att det inte är inom hemtjänsten som kör bil utan inom hemtjänsten som promenerar. Men det passar mig utmärkt för jag älskar att gå och så säger barnmorskorna att man ska ta en promenad varje dag för då får man en lättare förlossning sen så det passar mig utmärkt. 
 Så imorgon jobbar jag 8-16 och sen så skulle jag och chefen sätta oss ner och prata om hur jag ska jobba nästa vecka. Men det blir skönt att göra något annat än att bara sitta hemma och så kanske det känns som att graviditeten går lite fortare också än när man går hemma och räknar dagar.
Idag så ska jag och Jonas åka och köpa en mössa åt mig och sen så funderar jag på om jag ska köpa hårfärg och färga håret mörkt igen, jag är väldigt sugen på det. Vad tycker ni läsare?
Imorse när jag tittade ut genom fönstret så möttes jag av en hemsk syn, gud vad det har snöat Fattar inte vart all snö kommer ifrån. Nu  får det räcka med vinter tycker jag nu vill jag ha vår och varmt.
Nu ska jag ta och runda av för jag ska ta och göra något vettigt. Men jag kanske slänger in ett inlägg senare idag.



massa snö



Och ännu mera snö *suck*



Och en snöig och kall katt som vill gå in.

Ha det så bra alla underbara läsare så hörs vi sen.
Kramar

Kommentarer
sobban

klart du ska ha mörkt hår igen :) så fin i det så :)

2010-02-01 | 17:38:05
Heidi

Mörkt gumman, det passar du riktigt bra i:)

2010-02-02 | 00:03:29 BLOGG: http://heidiramstroom.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: