Nytt år och glada nyheter!

Tänkte ta och berätta för alla er som läser min blogg att jag och min pojkvän Jonas ska bli föräldrar.
Jag är i vecka 11 och på Onsdag så ska vi på inskrivning.
Så jag tänkte ta och lägga upp lite bilder på magen vecka för vecka så ni får se utvecklingen.
Somliga tror att det är tvillingar, vad tror ni?



Vecka 6



Vecka 8



Vecka 9



vecka 10



vecka 11

Så det var dom bilde rjag hade på magen. Längtar tills på Onsdag skriver lite mera då om hur det gick och så. Ha det så bra alla läsare.

Puss och kram

Kommentarer
Solan

Hej gumman. Hade ingen aning om detta. Men jag önskar er ett riktigt stort GRATTIS så länge. När kommer miraklet??? Nyfiken må du tro.



Kram Solan

2010-01-18 | 21:17:33
Jessi

Det lilla miraklet kommer i Augusti. :) tack så mycket. kram

2010-01-18 | 22:21:24
Anonym

livmodern kan ligga i olika lägen på alla kvinnor. så om den då ligger långt fram så kan det luras med att magen ser större ut under graviditeten.

2010-01-25 | 17:57:29




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: