Årets första dopp idag

Idag så har jag tagit årets första dopp, jag och sambon var iväg till en liten badplats som tillhör havet och doppade oss lite snabbt. Det var väldigt kallt men skönt när det var gjort. Men det var inte alls som det var när man var liten, att man bara sprang i vattnet och badade i flera timmar. Men tiderna förändras men så är det med allt. Men lill tjejen verkade inte uppskatta det kalla vattnet för magen vart sten hård när jag hade doppat mig så nu blir det inge mera bada för i år.
Och nu har vi precis ätit, vi åt korvstroganoff och pasta. Sen har jag klippt bort massa trassel ur en av mina katters päls. För hon blir så ruffsig när hon springer ute hela dygnen.



Min fina kisse ligger och myser i en filt, nyklippt och fin :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: