Besök hos barnmorskan idag :)

Idag var vi på besök hos barnmorskan och allting såg bara bra ut precis som vanligt. Eller ja mitt blodtryck var lite högt men får se om det är lika högt nästa besök eller om det bara var tillfälligt.
På nästa besök så ska jag få skriva ett brev till förlossningen med lite önskemål och så ska vi göra en utvärdering på hur jag tycker att min graviditet har varit. Sen så ska barnmorskan titta så att lillan har fixerat sig för idag så kände hon bara lite.

Lite värden från besöket:

Blodtrycket: 145/70
Hjärtslag: 140/min
symf mått: Vet ej hon sa det inte högt, sa bara att det växte som det skulle :)
Vikt: 86,8 kilo
Fixering: Nej inte än men lill tjejen ligger med huvudet nedåt i alla fall :)
Urinprovet: 0/0

Nästa besök blir den 30:e Juli och då är det exakt en månad kvar tills BF. Tiden går så fort och det är skönt för nu vill jag att det ska vara över. Har förvärkar så det heter duga och det gör ONT!! Sen så är det inte ett dugg roligt att vara höggravid på sommaren och speciellt inte när det är typ 40 grader i solen. Men det är värt det för till slut så kommer det något bra av all smärta och allt det jobbiga. Våran älskade lilla dotter♥

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: