Iväg till Sollefteå på Nipyran

Nu ska man strax åka iväg mot Sollefteå för att gå på Nipyran vilket ska bli trevligt. Vi ska möta upp sambon kompis med familj där också så vi får umgås lite med dom.
Det är inte sådär jätte varmt idag så det är skönt så slipper man flyta bort när man är ute och går så hoppas att det inte blir något varmare idag.
Men det ska bli skönt att komma ut ur huset och se lite annat också så jag ska inte klaga, men får se hur länge jag klarar av att gå runt innan det känns som att fötterna ska gå sönder men jag tänker inte ge upp i första taget.
Nej nu ska jag ta och göra klart det sista så vi kommer iväg någon gång men jag uppdaterar igen sen ikväll och då får jag passa på att läsa alla bloggar som jag brukar läsa.

Såhär ser jag ut idag då:



Kommentarer
Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Du är så fin :) <3

2010-07-24 | 16:48:37 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Jaqueline- Elias mamma.

fina tjejen! :D

2010-07-25 | 09:40:09 BLOGG: http://whitetrashdoll.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: