Lilla hjärtat har hicka och min käraste är i affären

Nu sitter jag här vid datorn och myser av att känna hur lilla hjärtat inne i magen har hicka. Så mysigt när hela magen hoppar och man känner det där rytmiska dunkandet. Kan inte bli bättre, då vet man att hon mår bra.
Och sambon har jag precis skickat iväg till affären för jag var sugen på lite saker och orkade inte åka med. Orkar absolut ingenting längre, det räcker med att jag går ut till postlådan och tillbaka så är jag helt slut sen. Men det hör väl till när man är hög gravid antar jag och imorgon är det bara en månad kvar till BF. Helt sjukt att tiden går så fort och jag har inte riktigt förstått än att jag ska bli mamma. Tänk, jag och min sambo ska få en dotter!
Men det sjunker nog in lite bättre när man får upp henne på bröstet och förlossningen är över.
Hoppas att den här månaden som är kvar går fort så att man slipper känslan av att tiden sniglar sig fram och att det är en evighet kvar.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: