Money, money, money must be funny in the rich man's world!

Vad less jag blir, varför kan man inte ha några pengar för. Det är så mycket som jag skulle behöva handla hem både till mig själv och bebisen. Och nu har Nelly.com rea också och där hittade man självklart en massa plagg som man skulle vilja ha men inte har man råd med det inte. Och nytt smink skulle jag behöva också, min mascara är helt slut, min foundation lika så och min sminkväska håller på att faller isär.
Jag menar bara en sån liten sak som att köpa ett nytt linne som är på rea och kostar 69kr och kanske köpa en ny mascara kan få en att känna sig betydligt mycket finare och få själkänslan att stiga lite nu när man är gravid. För inte känner man sig direkt vacker längre, jag har gått upp nästan 30 kilo, varje liten kroppsdel är svullen, det finns nästan inte ett klädesplagg som passar och håret ska vi inte tala om.
Fan vad jag önskar att jag vore rik ibland och kunde få köpa mig ett nytt linne och lite nytt smink.
Men men that's life, you learn to live whit it.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: