Mulet väder idag

Nu ska jag börja med det som alla "Svenssons" brukar börja sin konversation med, idag så är det mulet ute och det ser ut som att det ska bli regn. Men det känns väldigt skönt då det blir svalare. Jag var till och med tvungen att ta på mig ett par mjukisbyxor för att jag frös. Men jag har hört att den tropiska hettan är på väg tillbaka igen och den tropiska hettan = död för mig. Orkar verkligen inte göra något är det är så varmt ute, ligger bara och flämtar och hoppas på att lill tjejen inte vill stanna i magen hela Augusti ut.
Sen har det inte hänt så mycket här idag, det är en ganska seg dag som vanligt. Men sambon var hem och åt lunch vilket var trevligt.
Dagen som är kvar innan sambon slutar jobba kommer troligen bestå av att jag försöker ordna till bloggen lite mera och kanske pratar med Veronica om hon kommer ut en vända på msn.
Sen ikväll får vi se om vi åker ut till Hörsång och grillar med sambons familj men det beror lite på väder och ork.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: