Ny telefon?

Jag vill ha en ny telefon, och inte bara för att jag är less på den jag har nu utan för att det inte fungerar och inte har fungerat på över ett år. jag har två telefoner och den ena kan jag inte prata i för mikrofonen i den har gått sönder så jag hör ingenting i telefonen om jag inte har högtalare på och hur roligt är det om man står mitt på stan? Så den telefon används bara till att skicka sms med.
Sen har jag en till telefon en nyare telefon med toutch men den fungerar inte heller som den ska för den har blivit blöt så toutchen har slutat fungera så den kan jag bara svara och lägga på med. Så den telefonen används bara till att prata i om någon vill ringa mig.
Så det skulle vara roligt att ha en telefon som man kan använda till att både prata och skicka sms med så folk slipper att bli förvirrade.
Sen så skulle det vara roligt att ha en telefon som man kan skicka bilder med också, så att jag kan skicka bild till mina nära och kära på min och sambons lilla mirakel efter förlossningen.
Jag har tittat på en Nokia slide 6700 i rosa, tycker den är väldigt fin, den verkar bra och är inte så farligt dyr heller.

 

Så ser den ut och jag tycker att den är super fin.
Men det kommer troligen inte att bli av tyvärr eftersom att jag inte har så mycket pengar just nu och inte jobbar heller eftersom att jag är hög gravid. Så jag får nog sitta här med mina två skit mobiler istället.
Men så kan det var ibland.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: