Ont i ryggen..

Nu sitter jag med jätte ont i ryggen igen, det verkar komma på kvällarna så snart är det dags att krypa ner i sängen och sträcka ut ryggen lite. Men det blir nog inte mycket sova i natt tyvärr eftersom att ryggen värker och jag måste springa och kissa hela tiden. kanske blir det till att sms med en tjejkompis om hon är vaken får se, har flera nätter i rad lyckats pricka in att skriva när hon sover så får se hur det blir i natt.
Imorgon så jobbar sambon så då sitter jag kanske vid datorn lite mera och då blir det kanske lite flera inlägg. Men jag tänker inte lova något för det är som jag har lust och ork. Kanske inte alls känner för att sitta här.
Nej nu ska jag ta och gå upp och sträcka ut ryggen lite men ha det så bra sötnosar så hörs vi imorgon igen♥

Kommentarer
Heidi

Jäklar va tidien går fort! nu är det inte alls långt kvar:)

2010-07-28 | 22:16:47 BLOGG: http://heidiramstroom.blogg.se/
Becca & baby

Ring försäkringskassan och fråga innan det är dags, för då orkar man inte krångla med sånt :)



Har du provat en tens-apparat? Fråga barnmorskan om den, den ska hjälpa mot ryggont, jag hade dock aldrig något sånt så vet ej hur det funkade, dock hade jag den i början på förlossningen, hjälpte litegrann :)

2010-07-28 | 22:17:14 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: