Regn,svalka och trötthet

Nu är det dags för ett inlägg igen tycker jag, idag har det regnat mest hela dagen och varit ganska så svalt ute. Är det hösten som är på väg kanske? Men skönt det så slipper man den här värmen som har varit och hösten är faktiskt väldigt mysig med alla löv som faller av träden, regnet och mörkret. Då kan man krypa ner under en filt och tända en massa ljus och bara mysa. Och det bästa av allt är att i höst så kommer jag och min sambo ha våran underbara lilla prinsessa hos oss. Jag längtar så mycket men nu är det inte allt för lång tid kvar, men jag tycker ändå att tiden sniglar sig fram. 36 dagar känns som en evighet fast jag vet att dom dagarna kommer att gå fort. Och på Fredag så har vi exakt en månad kvar till BF, det känns helt overlkigt att snart har vi en liten knodd hos oss. Våran egna lilla tjej, vårat mirakel som vi har gett liv till. Kan det bli vackrare än så?
Nu ska vi snart ta och göra lite mat, det blir lax, färskpotatis och romsås idag igen. *mums i massor*

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: