Tiden går låååångsamt

Det känns som att tiden sniglar sig fram och speciellt nu när sambon jobbar och man går hemma själv. Det finns inte ork till att göra något så kan inte spendera tiden med att storstäda eller något sånt. Utan nu spenderar jag dagarna framför tv:n och tittar på Unga mödrar och film. Men det är skönt att få vila kroppen också för det värker verkligen överallt i den. Imorgon så är det dags för ett besök hos barnmorskan igen och det ska bli spännande att få veta om lill tjejen har börjat fixera sig ännu och få höra hennes lilla hjärta slå igen.
Och imorgon så är det bara en månad kvar till BF. Tänk en månad, det är ingenting. Men börjar bli less på att vara gravid nu, nu vill jag ha ut lill tjejen istället men hon kommer när hon är redo.
Men förvärkarna kommer lite oftare nu och sammandragningar har jag flera gånger om dagen. Så får se om hon kommer tidigare eller om jag får gå över tiden men det är svårt att säga nu.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: