Till dig min älskling



Du är mitt allt min underbara och jag kommer aldrig att lämna din sida, den dagen du kom in i mitt liv det var den lyckligaste dagen i mitt liv.  Du gjorde mig till en ny person, en bra person och det är jag dig evigt tacksam för. OCh snart så har vi en egen liten familj. Du, jag och våran lilla prinsessa♥
Den kärlek jag känner för dig den är evig och kommer aldrig någonsin att försvinna. Jag skulle aldrig göra något för att såra dig eller för att riskera att du lämnade mig. Du är mitt liv och min själsfrände och jag är dig evigt trogen.

Det är dig jag vill leva med
Det är dig jag vill åldras med
Det är med dig jag vill dela alla dar
De är du som leder mig
De är du som tar mig hem
Det är dig som jag älskar
Jag kan inte leva ett liv utan dig
vart jag än går finns du inom mig
Mitt hjärta det brinner det slår så hårt
Älskling ta min hand vi ska aldrig skilljas åt,
Aldrig skiljas åt

Kommentarer
Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Så fint skrivet!

2010-07-19 | 22:07:28 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: