Varit iväg och grillat

Jag lär väl skriva igår ( Lördags ) så var jag och sambon iväg ut till en camping där hans familj var och grillade. Vi satt och pratade och hade det trevligt. Synd bara att jag blir trött i ryggen så fort och att det blir jobbigt att sitta då lill tjejen har huvudet i bäckenet och fötterna mot revbenen. Men jag fick komma ut lite och se lite annat vilket var väldigt trevligt. Det är en mysig camping också precis vid vattnet och det var inte allt för mycket folk där vilket var skönt. Men vi valde att inte sova kvar där med dom andra av många olika anledningar. Först och främst så jobbar sambon imorgon och börjar klockan sju och då skulle vi få gå upp jätte tidigt, sen hade vi inga såna saker med oss dit och sist men inte minst så är det nog inte så skönt att sova i ett tält när man är hög gravid och när man måste springa och kissa stup i kvarten hela nätterna.
Men vi var där i några timmar och det räckte bra det tycker jag. Ni ska få se lite bilder som togs idag också så livar jag upp bloggen lite på köpet också.



I bilen på väg till campingen




En mätt och belåten jag som sitter och vilar



Jag och sambons syster dotter sparkar boll

Så det var det lilla roliga det, nu fick ni se lite av hur jag såg ut igår och vad vi gjorde. Synd på alla mygg som kom på slutet av kvällen bara, tur att man hade långa byxor så man slapp bli uppäten för dom var som tokiga mota kvällen. Och det finns inget jag hatar mera än myggbett som kliar.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: