Bloglovin.se

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/714084/barbiedoll?claim=bze7gwfst3c">Följ min blogg med bloglovin</a>

Om ni gillar min blogg och vill fortsätta läsa om mitt liv som blivande ung mamma, se bilder på min bebis mage och läsa om min vardag så varför inte följa min blogg via bloglovin.
Klicka bara på knappen på den vänstra sidan i mn blogg och så är det klart. Om du inte har ett konto på blogglovin så gör ett, det går fort och är så smidigt att använda. Då behöver du inte öppna upp alla bloggar du brukar läsa för att se om dom har skrivit något nytt utan bara att gå ut på bloglovin.se så står det på ditt konto om de bloggar du följer har uppdaterats eller inte. Jätte smidigt och enkelt, bara ett tips från lilla mig till er läsare :)





Klicka på den knappen på vänster sida i min blogg så följer ni min blogg på bloglovin.
Tack på förhand :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: