En ny dag med nya tag

Nu har jag vaknat igen och idag känns allting mycket bättre. Det som hade hänt igår var att jag och sambon hade lite delade meningar om en sak och med graviditets hormonerna på det så ledde de olika meningarna till en diskussion och det i sin tur ledde till att det vart bråk. Men vi löste det innan vi somnade och idag så är det bra, vi båda fick oss en tankeställare men så kan det vara ibland och oftast så leder det till det bättre.
Och jag vet att det här kommer att hålla för så starka känslor som jag har för Jonas så krävs det mycket till för att jag ska lämna hans sida.
Nu lämnar vi kärlekspratet för en stund och så kan jag skriva om hur min natt har varit, jag somnade vid ungefär klockan halv tre och vaknade vid nio. Förstår inte behöver man inte mera sömn när man är gravid?
Men jag kunde inte somna igår, jag låg och vred och vände på mig och insåg att jag är väldigt nervös inför ultraljudet imorgon men jag skriver ner lite känslor om det senare i ett annat inlägg.
Snart så lär jag gå upp ur den varma sängen och äta lite frukost, men sambon jobbar och jag tycker att det är så tråkigt att äta själv. Men för barnets skull så måste jag äta vare sig jag vill eller inte.
Men det ska faktiskt bli gott med en kopp te.
Sen om någon timme så ska jag sätta igång musik på hög musik och städa lite här hemma för det känns som att det behövs. Men jag ska uppdatera bloggen med jämna mellanrum.
Så ni får hålla ögonen öppna på bloggen så att ni inte missar något, och om ni verkligen vill hinna med alla inlägg så följ min blogg via bloglovin :)
Har inte hunnit tagit några bilder på mig själv idag så jag får lägga upp en bild på min katt som också gillar att blogga. *skratt*



Tycker den bilden är så söt, hon är en riktig dator älskare :)
Kan inte låta bli för idag känner jag för att lägga upp ett motto och det blir det här:

Dagens motto: Try again, never stop believing.

För livet är för kort för att man ska ge upp och sitta och må dåligt. Man ska ta vara på den tiden man har och njuta av varje stund för annars så kommer man att ångra sig. Varje dag för nya erfarenheter och möjligheter med sig och det ska man ta vara på tycker.

Nej nu ska jag ta och springa ut i köket och koka mig en god kopp te och få i mig lite frukost. Men jag ska hålla bloggen uppdaterad så håll ögonen öppna.
Ha det helt underbart bra så länge alla läsare och passa på att njuta av dagen för ingen dag är den andra lik.
Puss och Kram!

Kommentarer
sandra "piik"

söt bild på katten!

2010-03-15 | 10:27:37 BLOGG: http://piiket.blogg.se/
Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Attans vilken söt bild :D

2010-03-15 | 11:49:01 BLOGG: http://ellerenellen.blogg.se/
Becca & baby

Grymt söt kisse! :D Åh, ska ni på ultraljud imorgon? Mysigt :) Ska ni kolla vad det är för kön på bebis?



Kram Becca & bebis.

2010-03-15 | 13:13:20 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/
CAMIE

Naaww, va söööt! ^^, Hehe, jag har också två TV- och dator-nyfikna katter här hemma ;D

2010-03-15 | 15:29:40 BLOGG: http://camillahart.blogg.se/
DJUSTD

va söt bild! :)

2010-03-16 | 02:02:00 BLOGG: http://djustd.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: