Hemma igen efter en lång dag på jobbet

Nu är jag hemma igen efter en lång dag på jobbet, skönt måste jag säga. För den här dagen har känts extra lång. Hoppas att morgon dagen går fortare. Och när jag kom hem så såg jag att sakerna till bebisen från HM hade kommit och jag vart super glad för dom var jätte fina. Alltid lika roligt att plocka upp små bebis kläder. Nu tänker jag gå ut och njuta av solen innan den försvinner och inte bara sitta inne. Skönt med frisk luft också! Och sen efter det så blir det till att äta något för jag börjar bli hungrig, men får se vad sambon är sugen på :) Kommer att ladda upp lite bilder sen också :)
Nu önskar jag och magen er alla läsare en fortsatt trevlig eftermiddag.
Kramar

Kommentarer
Emelie

jaa det är svårt att förstå hur vissa människor tänker ibland! men men, om det inte finns idioter, så finns det ju inga bra människor heller :D kram

2010-03-23 | 17:45:41 BLOGG: http://mammasprinsessa.bloggplatsen.se
Emelie

Jadå det är bara bra med mig :) hur är det själv? :) kram

2010-03-23 | 21:03:27 BLOGG: http://mammasprinsessa.bloggplatsen.se




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: