Ingen bra dag.

Den har dagen hade jag gärna somnat ifrån usch säger jag bara. Jag känner mig som en riktig häxa, skriker och bråkar för allting och hugger för minsta lilla. Men sen vart jag väl sur för att jag ville åka till IKEA idag men Jonas ville inte eftersom att han börjar jobba klockan nio ikväll. Så får väl sepndera dagen hemma i soffan.
Men så kan det vara. Så får se vad man hittar på idag då.
Vad ska ni läsare göra idag då?
Funderar på att beställa lite mera långa linnen idag men får se, har inte sådär jätte mycket pengar kvar eftersom att jag har lagt 6000 på bebisen den här månaden och handlade för nästan 1000kr igår.
Men jag lägger gärna pengarna på barnet så det är ingen fara och på Tisdag så är det ultraljud ååhh vad det ska bli mysigt. Hoppas verkligen vi kan få se könet men nog tjatat om det, jag tycker jag skriver om det där ultraljudet varje dag. Men nu tycker jag att jag verkligen börjar få en gravid mage, den är rund när man tittar framifrån och det syns jätte bra från sidan så det är super roligt. Jag ska lägga upp lite bilder på magen när jag går in i vecka 19 så får ni läsare se.
Nej nu ska jag ta och runda av men ha det jätte bra så hörs vi senare.

Kommentarer
Linnea

Tacktack! jadå bara bra, själv? :)

2010-03-28 | 12:38:40 BLOGG: http://smileybiatch.blogg.se/
Linnea

Ja de är så, alla dagar är man inte på topp tyvärr. Just nu har jag frågestund, ställ en fråga! :)

2010-03-28 | 13:09:19 BLOGG: http://smileybiatch.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: