Kan 4,5 timmar kännas som en evighet?

Kom precis hem från jobbet, jag hade ett pass på 4,5 timmar men det var nog det längsta passet i hela mitt liv kändes det som. Vi fick ett larm som jag fick springa på och när jag kom fram till tanten så visade det sig att hon hade så ont i höften så att hon grät. Så det var bara att ringa till SOS- alarm och dom kom och skulle hjälpa till. Men problemet var det att dom tog sån tid på sig och höll på och krånglade. Och jag kände hur jag blev mer och mer stressad men till slut så lyfte vi över tanten från sängen till britsen varför nu jag skulle vara med och lyfta över henne. Men men i alla fall så fick dom in henne i ambulansen till slut men då låg jag redan efter en timme i mitt schema ungefär. Så idag har man stressat ganska mycket. Men men så kan det vara ibland. Nu ska jag och min sambo iväg till hans föräldrar och hälsa på där en stund och sen så kommer vi hem någon gång ikväll igen. Så jag får uppdatera bloggen igen sen när jag har kommit hem. :)


Jag är bubblare idag också såg jag, jätte roligt måste jag säga och tack för alla kommentarer och tack till alla er som har valt att följa min blogg :)
Men ha det så bra så länge så hörs vi sen ikväll.
Kramar

Kommentarer
Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Tusen tack för det! Det värmer verkligen :)



Hoppas du har en fin dag!

2010-03-15 | 09:50:40 BLOGG: http://ellerenellen.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: