Kan det vara sant är våren här nu?

Idag så är det plus grader ute så jag funderar på om det kan vara sant att det är så att våren är här nu? För sist det var varmt så vart det bara i några dagar och sen vart det kallt igen så vågar man hoppas den här gången? Aja det visar sig. Idag så ska vi förbi min sambos moster för hans mamma skulle vara där också så vi tänkte dricka en kopp kaffe där och visa upp ringarna för dom :) Det kommer bli roligt att se deras reaktioner eftersom att vi valde att hålla det hemligt för alla tills vi hade satt på oss ringarna och som sagt dom vet inte om det än. Men det kan inte bli en så stor sak av det tycker jag med tanke på att dom tog det väldigt bra när min sambo berättade att jag var gravid.
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska ta och hitta på att göra idag för sambon jobbar 4-9. Men jag kommer nog på något att göra. Vad ska ni läsare göra idag då?
Nej nu är det dags för frukost, det bästa på dagen enligt mig :)
Uppdaterar igen lite senare mina kära läsare, ha det bra så länge.
Puss och kram

Kommentarer
Becca & baby

Idag blir det fullt upp, städa, bada bebis, söka jobb/bostad i sthlm osv :D



Vi håller tummarna för våren nu, även fast det är skitväder här :(



Kram.

2010-03-18 | 11:20:08 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: