Nu har vi varit och handlat

Nu har vi varit och handlat massa god fruk, kaffe och lite annat smått och gott. Köpte även ett halsband till den minsta katten och lite katt godis som verkade uppskattas.
Så listan på dagens sysslor börjar att minska. Nu är det bara matlagningen kvar och mysa i tv soffan men det tar vi senare ikväll. Jag funderar på att låna hem Jonas mosters hund och ta en promenad med den men jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag vill göra än men ni märker väl. Nu ska jag ta och följa med min minsta katt ut för första gången och se hur hon hanterar det men jag uppdaterar igen lite senare.





Katt sakerna som jag köpte hem idag. Men ha det så bra alla läsare så hörs vi lite senare idag :)
Kram

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: