Nu har vi varit ute å gått

Nu har vi varit ute på promenad med hundarna, det blev en runda på en timme ungefär. Jätte skönt att röra på sig i massor. Sen får jag röra på mig imorgon också eftersom att jag jobbar.
Men lugnet varar inte så länge nu har vi precis ätit och nu ska vi åka iväg igen. Min sambos kusin + flickvän skulle komma förbi deras moster så vi ska ta och åka dit en vända. Sen ska vi även till affären och köpa godis för jag vart så enormt godis sugen. Brukar inte vilja ha massa sötsaker men just idag så kom suget så då tycker jag man får unna sig det. Speciellt med tanke på att det är Lördag idag också.
Nej nu ska jag ta och runda av så vi kan åka iväg och komma hem sen igen i vettig tid ikväll. Men jag slänger in ett till inlägg ikväll sen när vi är hemma och jag har lugnat ner mig lite.



En av hundarna som vi var ute och gick med.

Men ha det bra så länge alla läsare så skriver jag ikväll sen igen när vi är hemma.
Kramar

Kommentarer
frida

Vilken nice blogg!!! :)

2010-03-13 | 16:20:31 BLOGG: http://beliveinyourself.blogg.se/
Evelina Forsberg - bloggen om allt.

Jag skulle gärna behöva din blogg. Lämna gärna en kommentar vad du tycker att jag ska ha för navelsmycke till sommaren. Skulle verkligen behöva hjälp för jag vet verkligen inte!

2010-03-13 | 16:24:57 BLOGG: http://evelinaeforsberg.blogg.se/
sania claus ★ - MODEBLOGG

härligt att promenera i solen.

2010-03-13 | 16:25:40 BLOGG: http://www.saniaclaus.se




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: