ska börja med en ny sak i bloggen.


Nu tänker jag börja med en ny sak i bloggen som kommer att heta dagens fråga?
För att få se om ni läsare kommer att kommentera mera, kul med lite engagemang.

Så min fråga till er idag är: Vad tycker ni om unga mammor? 

Det har varit mycket diskutioner på tv och i tidningar om unga mammor, det senaste var programet Outsiders som handlade om unga mammor. Men hur ser samhället egentligen på unga mammor? Är det som många säger att det ses ner på unga mammor eller är det så att det blir mer och mera accepterat i samhället?
Eftersom att jag själv kommer att bli en ung mamma i Augusti så är det intressant att se vad folk tycker.
Så ta och tyck till och diskutera nu kära läsare för nu har ni chansen.

 

Kommentarer
Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Jag tycker unga mammor är oerhört starka och modiga! Jag ser verkligen upp till tonåringar som lyckas ta hand om en liten bebis :) Kram!

2010-03-10 | 11:00:06 BLOGG: http://ellerenellen.blogg.se/
Jessica

Det var roligt att höra :) Kram

2010-03-10 | 11:15:22
Malin - Mamma till Ebba <3

Jag anser inte mig själv som ung mamma för jag tycker att en ung mamma är man vid 17 år och nedåt, men alla säger att jag är en ung mamma men som sagt känner mig inte som en ung mamma för i dagens samhälle så är det många som får barn i den här åldern och därför känns det inte som om man är så unik som alla säger som har barn i så tidig ålder. tycker det är en perfekt ålder att skaffa barn. Man är pigg och glad och orkar mycket mera.. =)

2010-03-10 | 14:20:42 BLOGG: http://maliiingustavsson.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: