Sovit gott

Inatt har jag sovit som en prinsessa, var så otroligt trött när jag la mig så jag visste knappt vad jag hette. Mamma ligger fortfarande och sover så jag passar på att skriva lite blogg för när hon vaknar så vill jag vara social med henne.
Och idag så snöar det, eller snöar och snöar det är något blött vitt som kommer ner från skyn, men det är plus grader ute så jag vet inte om man kan kalla det för snö.
Idag så vart jag hemma från jobbet för jag kände mig inge pigg när jag vaknade men jag har varit vaken sen fem men jag känner mig ändå pigg och utvilad.
Snart blir det frukost här i huset, det är det bästa på hela dagen måste jag säga.
Och min sambo jobbar 4-9 idag men det ska nog gå bra ändå, jag kan ligga i soffan och ta det lungt.
Nu ska jag runda av och knacka på hos mamma för att se om hon vill ha lite frukost eller om hon vill vänta.
Men jag uppdaterar igen på eftermiddagen när sambon har åkt till jobbet och mamma har åkt vidare.
Men ha det så bra så länge alla läsare.



Puss och kram alla läsare!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: