Både jag och hunden är trötta

Nu är både jag och hunden trötta, har gått fem korta promenader med honom idag. Som sagt får inte gå nå långt med foglossningen men en kort promenad är bättre än ingenting alls. Och snart så kommer min sambos moster och hämtar honom och sen så kommer min underbara sambo hem. Stackarn han måste vara hur trött som hellst som har jobbat sen 12 idag. Själv så har jag inte gjort så mycket, har spenderat min tid till att rita lite och hängt upp tvätten som jag körde igång imorse. Nu ska jag ta och titta vidare lite på Talang och vänta på att hunden ska få åka hem.
Men ha det bra alla läsare!
Kommentarer
Blondie ;)

skönt att inte göra så mkt ibland :P

2010-05-14 | 21:57:30 BLOGG: http://maariebjork.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: