Hejsan hoppsan :]



Nu är man vaken och på tipp topp igen. Solen skiner idag också, oj snart så är man bortskämd. Men kan inte direkt påstå att det är så varmt, men solen vissar att den finns i alla fall. Igår så fick jag hem paketet från Oriflame och jag är jätte nöjd över det jag fick, så nu gäller det bara att testa allt innan jag kan skriva något om det här.
Sen vill jag tacka alla läsare för alla fina kommentarer som jag fick igår om det jag har ritat, jätte roligt att ni tycker att jag är duktig. Då jag vill bli tattuerare så är det en fördel om man kan rita * ler* .
Och idag ska sambon hem till sina föräldrar och hämta hem lite ved så det tar några timmar så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag ska alldeles strax skriva ett mail till min barnmorska i alla fall för jag säger bara en sak, foglossning AB! Det måste vara det, kan inte vara något annat.
Men jag updaterar igen lite senare känner att jag måste ta och vakna till liv lite nu.
Ha det så bra alla läsare!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: