Nattligt inlägg

Oj oj nu var det längesen jag skrev ett inlägg på natten men just nu så sitter jag uppe för jag har en sån jäkla hosta och vill inte störa sambon och dottern vilket jag vet att jag gör om jag lägger mig i sängen och hostar. Så jag sitter just nu och tittar på tv och håller på att hosta upp lungorna.
För en stund sedan så fick jag ett samtal med en god vän och det var väldigt skönt att bara få prata en massa skit. Det behövs ibland.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om då jag är lite trött i huvudet så det blir ett lite halv flummigt inlägg. Men jag funderar på att gå upp och lägga mig om en stund, om hostan vill ge med sig.
Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera i bloggen i alla fall men tiden liksom bara flyger förbi, även de stunder som Moa sover på dagarna. På något vis så finns det alltid något som ska göras, stort som litet så datorn är det jag prioriterar sist faktiskt. Men jag ska försöka bättra mig och speciellt nu när jag ka sätta lösen på bloggen för då känns det som att de som har valt att fortsätta läsa min blogg ska ha något att läsa om också.
Nej nu vet jag inte riktigt vad jag sa hitta på för något att skriva om, det känns som det här vart ett ganska överflödigt inlägg men det får ni leva med.

Kommentarer
Jaqueline, Elias mami <3

Krya på dig gumman!

2010-11-16 | 20:04:11 BLOGG: http://morsanjackie.blogg.se/
Malin, mamma till Jamie!

Tack så mycket! :)

Nej, det ska jag inte göra :)

2010-11-19 | 14:56:06 BLOGG: http://mmylove.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: