Ni har tills på Fredag på er alla läsare!

Som sagt jag kommer att sätta lösen på min blogg mest för Moas skull, hon är bara 2 månader och kan inte välja själv om hon vill finnas på internet eller inte och det finns så mycket konstigt folk här i världen och jag vet inte ens vilka hälften av mina läsare är. Så ni som vill ha lösen får passa på att antingen skriva till min mail ( [email protected] ) eller på facebook ( Jessica Eriksson ) Eller skriva en kommentar här så ska ni nog kunna få användarnamn och lösenord. Så som sagt passa på att skriva innan Fredag om ni vill fortsätta läsa min blogg för sen är det försent.
Ha en bra kväll alla kram♥


Bilden har ingenting med inlägget att göra

Kommentarer
Linda

bra tänkt! vi bestämde samma dag som isabelle föddes att vi inte tänker lägga ut bilder på bloggen och facebook hur mycket än folk tjatar. skickar hellre bilder till släkt och vänner eftersom både jag och sambon tycker att hon ska få välja själv vart hon vill synnas.



kram kram!

2010-11-16 | 05:27:13 BLOGG: http://lindahallstensson.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: