Att sova eller att inte sova?

Nu ligger lillan och sover sött i sin vagn ute i hallen och jag känner mig trött och sliten efter en morgon med mycket skrik pga av magont. Tycker så synd om våran lilla älskling men det verkar gå åt det bättre nu i alla fall. Nu på eftermiddagen / kvällen så har hon inte alls verkat ha lika ont som på morgonen. Lättad! Men nu funderar jag på om jag ska lägga mig och vila och kanske sova lite eller om jag ska ställa mig och diska. Det är så mycket som jag känner att jag borde göra som inte hinns med när Moa är vaken men vet att jag även borde vila då man kanske inte får någon sömn i natt. Det är stressigt att vara små barns mamma vill jag lova men helt underbart. Är så lycklig över våran lilla tjej.
Och imorgon så bär det av mot Sollefteå för att gå på hösmarknad, mysfaktorn är hög.
Nej nu har jag inte tid att sitta här vid dumburken nå mera för nu ska jag ta tag i disken innan Moa vaknar och det är dax för mat.
Kommentarer
Linda

usch vad jobbigt med magont och skrik. huva hoppas det går över för lilltjejen snart.



här hemma är det än så länge hur lugnt som hällst och alldeles alldeles underbart! kram kram!

2010-10-08 | 21:42:06 BLOGG: http://lindahallstensson.blogg.se/
Madde

Hoppas du fick sova lite då =)

2010-10-08 | 22:50:42 BLOGG: http://www.saramadeleine.se
Cattie

Hej ! hoppas ni får en fin dag på höstmarknaden i Solefteå , här skiner iaf solen idag och jag ska själv bege mig ut i det vackra vädret. ha det bra ! kramar från mamma och mormor :)

2010-10-09 | 17:08:07




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: