En övertrött dotter!

Ja nu har man varit vaken i över 36 timmar i sträck och Moa är övertrött och vill inte somna. Jag älskar min dotter mest av allt på hela jorden men ibland är det tufft att vara mamma och speciellt när man har en dotter som har fått min envishet. Men jag hoppas på att hon somnar snart så att man kan få sova lite i natt så man blir människa igen för just nu känns det som att jag har fötterna upp och huvudet ner. Men sambon jobbar på att söva henne, tur att man har en sån snäll pojkvän som avlöser en fast han har jobbat hela kvällen. Jag är väldigt lyckligt lottad som har en sån underbar familj som jag har♥

Kommentarer
Mie [bloggdesign & foto]

Gud vad jobbigt med så lite sömn, det blir förhoppningsvis bättre med tiden :)

2010-10-18 | 23:05:17 BLOGG: http://memie.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: