jag borde egentligen inte

Fick en lustig liten kommentar för någon dag sen och egentligen så borde jag mig inte bry mig om det men jag kan inte låta bli för det är så skrattretande på något vis även om det kanske var snällt menat ( vilket jag inte tror då det kändes mera som en pik ). Kommentaren kom från Jonas "fd svärmor" som hon själv kallar sig och hon skrev: Hej! Helt otroligt av en kille som inte ens ville bli pappa ett stort grattis.
Kan bara inte låta bli att känna mig lite speciell eftersom att jag tydligen är så intressant så att man måste följa min blogg och min vardag. Men det lustiga i kommentaren är att hon troligen menar på att han inte ville ha barn med sitt ex ( Nämner inga namn då jag inte vill peka ut någon i min blogg och inte känner att jag har så mycket med den personen att göra så det är inte nödvändigt )och det är väl ändå ingenting som jag kan göra något åt.
Och som Jonas själv säger så är det ganska viktigt vem personen man skaffar barn med är. Och varför han nu inte ville skaffa barn med sitt ex det vet jag ingenting om och tänker inte fördjupa mig i det heller. Men jag tycker inte att kommentaren var nödvändig eftersom att jag inte känner personen och faktisk inte bryr mig ett dugg om att han inte ville ha barn med sitt ex.
Och nu är det så att vi är super lyckliga över våran lilla Moa och Jonas är en helt fantastisk pappa och vi ångrar oss inte en enda sekund för våran lilla Moa är det bästa som har hänt oss!

Jaja nog om det nu men vi har jag fått det sagt i alla fall och är det någon som känner sig utpekad eller illa bemött ja då får dom ta det med mig i såna fall antingen genom att höra av sig i en kommentar här eller skicka ett mail.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: