1 September 2010

Ja nu är vi inne på September månad och jag måste säga att jag tycker att sommaren har gått väldigt fort. Och nu har hösten äntligen kommit, det börjar bli sådär lite små kallt ute och dimmigt precis som jag vill ha det. Jag tycker att det är så underbart mysigt när där dissigt och lite halv mörkt ute då kan jag verkligen känna lugnet. 
Men den här hösten kommer inte bli någon annan höst lik, för nu i höst så kommer våran underbara dotter tlll världen, eftersom att jag är inne på BF + 2 idag så borde hon komma snart tycker jag. Och då har vi en till familjemedlem att dela höstmyset med. Jag känner på mig att det här kommer att bli en helt underbar höst men många nya erfarenheter och upplevelser. Och jag är så lycklig över att jag kommer att få dela hösten tillsammans med min lilla familj som vi snart kommer att bli♥

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: