BF + 2

Ja nu är vi inne på andra dagen över tiden och det är inga tecken på att det ska hända någonting nu tyvärr. Inte en enda förvärk och inte så mycket samandragningar. Dock så känner jag hur lill tjejen trycker nedåt bra mycket och det spänner enormt mycket nedtill men det är inte mer än så. Och så springer jag och kissar hela tiden men det hör till.
Hoppas verkligen att hon beslutar sig för att komma ut snart, men vågar inte hoppas på för mycket heller för då blir jag bara besviken om hon inte kommer snart. Och sen tror jag att hon kommer att hålla sig kvar där inne längre om jag går och grubblar allt för mycket på när hon ska komma ut.
Men både jag och sambon håller tummar och tår för att vi snart ska få träffa vårat lilla mirakel!

Kommentarer
Veronika

Hej Jessica! Jobbigt att gå över tiden. Själv gick jag över 17 dagar innan jag STORTJUTANDES tvingade till mig kejsarsnitt. (Andra barnet gick jag över 10 dagar). Försök samla krafter inför förlossningen - det är som värsta maratonloppet!!

Kram Veronika

2010-09-01 | 13:13:43
Fröken Viktig

Men nu får lilla tjejen ta och komma ut tycker jag :)

2010-09-01 | 14:50:02 BLOGG: http://www.frokenviktig.com




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: