BF + 5

Hoho är det något liv där inne eller har du gått upp i rök? Ja nu börjar man nästan fundera, 5 dagar över tiden och inte ett tecken på att hon vill komma ut. Hon måste trivas väldigt bra där inne eftersom att det inte händer något. Jag blir mer och mer otålig och rastlös i både kroppen och huvudet. Och imorse vid klockan fyra så vaknade jag och hade förvärkar, jag gick upp och kissade och förvärkarna var kvar men efter ett tag så försvann dom tyvärr och nu har jag inte haft några mera värkar.
Så vi se hur det blir idag om hon vill komma ut till världen eller om hon vill vänta ett tag till. Men nu börjar jag bli rastlös och otålig för en dag känns som en evighet. Jag förstår inte hur en dag kan snigla sig fram så mycket bara för att man har passerat ett speciellt datum. Men jag försöker att inte tänka på det så mycket och håller tummarna väldigt hårt för att lilltjejen vill komma ut snart. Hoppas, hoppas verkligen att vi får träffa våran lilla dotter snart för nu längtar jag i massor och kärleken är redan enormt stark.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: