BF + 6

Nu börjar det kännas tungt för nu är det snart en vecka över tiden. Trodde verkligen att det var på gång igår men det slutade i att jag blev besviken. För allt började med att jag började känna av värkar när vi åkte hem från Sollefteå men jag tänkte inte så mycket på det. Sen så åkte jag och sambon och handlade och då fick jag jätte ont, jag vek mig nästan av smärta men pinade mig igenom handlingen. Och när vi kom hem så tog jag två alvedon och en varm dusch och det hjälpte lite men inte mycket. Sen åt vi lite och sen var jag trött och ville gå och lägga mig och hade då fortfarande ont men lyckades somna. Jag vaknade vid 1 och hade fortfarande ont och gick upp och kissade men sen när jag vaknade vid åtta idag så hade jag inge ont alls. Så nu är man lite besviken eftersom jag som sagt trodde att det var något på gång. Men vi ska till läkarn imorgon så får se vad han eller hon säger om allting för nu börjar jag att bli riktigt otålig och sambon också.

Kommentarer
Malin - Alice & Lowes Mamma!

Jobbigt att gå över så länge :( Hoppas bebis kommer snart!

2010-09-05 | 15:53:11 BLOGG: http://alicesmamma.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: