Hej hej :)

Hallå sötisar! :)

Jag har ju då fått den stora äran att uppdatera Jessicas blogg medans hon är borta på förlossningen. Hon har lovat att uppdatera mig så fort något nytt händer (om hon orkar såklart) - och jag lovar er att så fort jag får reda på något nytt så ska jag uppdatera er om det!

Är så otroligt glad för Jessica och Jonas skull, äntligen är deras lilla dotter påväg. Jag vet att hon kommer vara lika vacker och underbar som sin mor, och Jessica kommer bli en fantastisk mamma, utan tvekan.


Väntar med spänning på att få höra mer från Jessica. Kanske orkar hon inte uppdatera mer om vad som händer, vilket är fullt förståligt isåfall. Men hoppas iallafall på ett sms när prinsessan kommit till världen.


Önska Jessica lycka till nu och håll era tummar på att allt ska gå bra, vilket jag är helt säker på att det kommer göra. Hon och Jonas ska nu på den häftigaste & mäktigaste resa dem någonsin vart med om. ♥


//Veronica

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: