Hemma från sjukhuset

Nu har vi varit ock träffat läkaren, allt såg bra ut med bebisen och hon hade gott om fostervatten där inne. Men tyvärr så är min livmoderstapp långt bak fortfarande och jag har inte börjat öppna mig någonting än, men det börjar att mjukna lite. Men jag fick en tid för igång sättning på Tisdag den 14:e klockan 08.00 så om hon inte har kommit innan det så har vi våran lilltjej hos oss om max 8 dagar i alla fall och det känns skönt. Samtidigt som väntan dit känns väldigt lång, nu har jag ju gått en vecka över tiden och känner inte för att behöva gå och vänta en vecka till men vi får se hur det blir det kan ändra sig fort. Så håller tummarna för att hon vill komma innan Tisdag nästan vecka.



Jag och bebis magen idag :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: