Så fort jag får tid över...

.. Så ska jag skriva en förlossningsberättelse så ni får veta hur denna underbara resa började :)
Men det blir när jag får tid över, för nu har man annat som står högst upp på prioriterings listan. Igår så hade vi besök av Lina, Nelly och Dennis vilket var väldigt trevligt. Vi åt lite korv och fikade och sen så for vi till Sollefteå för att hälsa på sambons föräldrar. Moa var super snäll under hela tiden bara att det blev lite gnälligt på slutet men det var för att hon var över trött. Men i det stora hela så var hon super snäll hela dagen/ kvällen. Och just nu så ligger hon framför mig och sover och det är så mysigt. Man kan inte bli lyckligare än vad jag är, jag älskar min familj så otroligt mycket. Det är en kärlek som inte kan beskrivas med ord ♥

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: