Sollefteå idag :)

Idag så tar jag och sambon en vända till Sollefteå för han ska hämta lite ved och tvätta bilen. Jag följer med tänkte jag det är lika bra det när jag har haft värkar i natt och så får jag lite annat att tänka på och tiden går lite fortare. Så nu blir det en liten halv taskig uppdatering igen men det får ni stå ut med. Jag ska ta lite bilder idag och ladda upp så det blir lite roligare för er läsare också. Men då vet ni i alla fall att jag inte ligger på förlossningen men om det skulle hända något sånt så kommer Veronica att uppdatera åt mig så då får ni veta av det i alla fall.
Hoppas ni får en jätte bra dag alla sötnosar så hörs vi sen när jag kommer hem igen :)

Kommentarer
Madde

Hoppas ni får kul :)

2010-09-04 | 12:04:55 BLOGG: http://www.saramadeleine.se




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: